Färgglada pannband

Härligt och somrigt med färgglada pannband?
Tänkte jag skulle hitta ett par snygga sådana vilket jag även gjorde så jag hoppas att ni gillar dem lika mycket som jag!
Om jag fick välja vilket som är snyggast så skulle jag nog välja det lila eller det gröna, det beror ju även på färgen på hästen.
Så därför gör jag som en lite "lista" på vad JAG tycker passar till de olika färgerna (nu orkar jag inte ta med EXAKT alla för då blir det en rätt lång lista men jag kör standardfärgerna i alla fall).
Till..
..Fux: Rosa eller Grön
..Skimmel: Alla färger faktiskt
..Svart: Lila eller Blå
..Brun: Grön, Rosa eller Silver.
..BrunSkäck: Rosa eller Lila
..SvartSkäck: Lila, Silver eller Svart.
 
Och om ni är som jag (gillar pannbanden) så kan ni klicka HÄR och köpa dem för 594:- /st.
 

Kommentarer
Postat av: ida

sv: visst, gör det :)

2012-07-20 @ 09:59:25
URL: http://teamnyman.se
Postat av: Emelie

Tycker svarta passar bästa i grön, iaf "min" ;)

2012-07-20 @ 10:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin