Nellie Berntsson + Emil

Nellie har gått ut med att hon HAR en pojkvän, men det är inte Nicolai som alla trodde (även vi).
Han heter Emil och är 4 år äldre än Nellie.
På Nellie låter han som en drömkille. Och det verkar som att de båda gillar varandra väldigt mycket.
 
 
Han har verkligen bevisat sin kärlek till Nellie, inte bloggen. Riktigt gulligt.
Man märker att det här är den perfekta för Nellie. Och sen ett stort plus för
att han är en häst kille!
Inlägget om detta har även fått rubriken "Det mest ärliga jag någonsin skrivit" vilket får oss att förstå; Nu är det på allvar!
 
Läs Nellies "deep shit" inlägg --->HÄR<---

"Ensam är stark. Jag vet att det stämmer nu. Det Linn sa, stämmer. Trodde att 2 var starkare än 1. Fast nu vet jag att det är tvärtom, för jag upplevt det själv. Jag blivit stark, sjukt stark…kanske därför jag vågar detta jag ger mig in på nu. Let`s start over."

Ni hittar Emils blogg där↓
www.nattstad.se/emilsvendsen
 
Lycka till Nellie, Vi håller tummarna för dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin