Rätt svar på påståenden

I DETTA inlägg så skriver Tova rätt svar på påståenderna som hon hade gjort. :D
Kanske det var du?? Bäst att kolla va??
Ni skulle ju gissa vilka 2 som var falska, här ser ni alla påståenden.. (säger inte vem som vann, kolla själv)
 

• Jag har varit skötare på tre hästar innan Matilda kom in i bilden.


• Jag älskar skräckfilmer med "spöken och övernaturliga" saker men skräckfilmer som är äckliga och har mycket blod i sig klarar jag inte av att se.

• Jag HATAR färgen blå..


 Jag har slutat växa.

• Jag är ett stort fan av Justin Bieber! <33

 

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Kolla in min blogg!

2012-07-05 @ 22:07:34
URL: http://fannyjoh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin