Tävlingsminne alá Lina Brottman (ponnysmurfarnas.blogg.se

"...Den fjortonde maj år 2011 var det första gången som jag skulle jag tävla min första lokaltävling någonsin på Chiquita, Chiquitas första lokala (stor lokal) tävling på minst 2 år, och jag hade absolut noll förväntningar, jag var så otroligt nervös så att magen knöt sig när jag vaknade på morgonen, men hade min bästa kompis med som stöd, samt att mamma och pappa var med på morgonen, för att sedan vara funktionärer på banan.
Kommer knappt ihåg något från framridningen, dock så var framridningen jättejobbig eftersom att folk verkligen inte visade någon hänsyn och bara gasade på, och jag hade aldrig varit på en riktigt framhoppning förut, men Chiquita betedde sig som en mamma och gasade runt med mig där inne ♥..."
 
Läs hela inlägget här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin