Varför just de bloggarna?

Varför skriver vi inte bara om STORA, HORSESPOT BLOGGAR? 
 
Varför inte... Det spelar inte någon roll vilka bloggar vi skriver om egentligen. Bara det är något att läsa. Men alla bloggar vi skriver om är inte HORSESPOT bloggar men de är klart värda det. Alla bloggar är nog värda det. Jag älskar värdlästa bloggar. (Ponnysmurfarnas.blogg.se, TeamNyman.se, TeamJumpers.se mm)
 
Själv är jag inte ett så stort fan av Nellie Berntssons blogg. Visst, den är grymt bra. STOR. Men jag tycker att det ofta blir Rubrik & Bild. Jag vill verkligen inte att ni ska tro att jag tycker illa om Nellie men jag tycker faktiskt att bloggar som är intressanta är TYP Ponnysmurfarnas som alltid har genomtänkta och varierade inlägg med bra med bilder. Det finns flera bloggar som är grymt bra. Men just Rubrik & Text är inte min favorit. Vissa kanske bara gör det ibland men det kan gå överkurs. Jag återgår tyvärr inte till de bloggarna om det är FÖR MYCKET. Nellie Berntssons blogg läser jag till min vardag, både för att jag skriver om henne här på Ponnyskvalleri och för att hennes blogg ÄR BRA. Även om det ibland kommer upp sådant så tänker jag alltid runt själva bilden eller vad det nu är för sak. Det finns alltid en tanke i en text, en bild. Om man bara tänker på det viset så kan allt funka. :)
 
Det där var något annat en ett skvaller"i"... Eller vad tycker ni?
 
 
– ARKIV –

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin