Intervju Maja Sagur

Jag tror att vi glömde lägg ut den så jag lägger ut den nuu :)
 
1. Varför valde ni namnet "TeamJumpers"?
haha jadu jag vet inte riktigt men båda har ju alltid varit intresserad av hoppning och sen har ju jag och Malin känt varandra sen vi va mini så kan väll säga att vi är som ett team ;)
 
2. Vad är erat mål med bloggen?
Vårat mål är att ge läsarna en rolig stund på dagen! 
 
3. Vad är ditt mål med Castanje?
Mitt mål med Castanje är att sikta mot toppen och se hur långt vi kommer , vi fortsätter så länge båda tycker det är kul! ^^ (om han fortfarande är min efter hösten!)
 
4. Beskriv Castanje med 1 ord..
ENVIS! - haha .. vet inte hur länge vi kan bråka om en sak och båda är lika envisa (y) men vi ger ju alla andra ett gott skratt iallafall ;)
 
5. Varför började du rida?
Har alltid varit djurkär och när jag va 3 så hade mamma med mig framför sig när hon red i skogen så antar att jag va väll fast där efter :)
 
6. Vad är din starka sidor inom ridningen?
är att jag vill få saker utförda ordentligt och inte massa slarv! 
 
7. ... Svaga?
Tappar tåla modet för lätt ! :(
 
8. Hur är det att ha foderhäst?
Är som att ha vanlig häst fast du har den inte den lika länge ? :) dom flesta skriver ju kontrakt på 6månader - 3år vårat tar slut om ca 1 månad och hoppas på att allt ska gå rätt till för då är det vi som står som ägare på Castanje ;)
 
9. Hinner du med allt?
jadå! .. med lite stress och planering funkar allt ! :D
 
10. Vad är det högsta du hoppat med a) Castanje b) Annan häst c) Själv?
a) 90cm
b) 1.20m med min ponny Caramelle! :) (Castanjes mamma)
c) om du menar själv utan häst så är de 1.10-1.15 , hade nog kunnat hoppa högre om jag inte hade varit så feg med att slå mig ^^
 
11. Vad är de bästa med Castanje?
Att han är värsta nallebjörnen när man är runt han !  han ska alltid vara först fram och han ska alltid ha mys , kli i öronen är bäst om han får välja ;)
+ man kan låta små barn hantera han utan att man behöver oroa sig ! (kunde man inte för 3 år sedan tyvärr!)
 
12. Beskriv Malin med 1 ord..
KNÄPPAST! - Haha man kan inte snacka med Malin utan att få sig ett gott skratt ! 
 
13. Beskriv dig själv med 1 ord..
SPRALLIG! - Kan typ inte sitta still en sekund vill alltid ha något att göra för då är jag gladast ! ^^ fast jag kan ju sitta stil men då håller jag alltid på med något nytt konstigt projekt på datorn 
 
14.  Är du nöjd med dig själv, din blogg, Castanje, och hela ditt liv?
Absolut!! :D 
och måste bara tacka alla underbara blogg läsare ! som är helt awesome !!! och det är skit kul när dom kommenterar på bloggen , ringer en och smsar en Svart hjärter (kort)
och även super kul att läsa deras bloggar ^^ men få nog bli bättre på att kommentera tillbaka ! 

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Här bjuder verkligen ponyp.blogg.se på sig själva! :D::D <33
http://ponyp.blogg.se/2012/july/ehhh-ja.html#comment

2012-07-20 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin