Tova och Lina...

... svarade båda på 5 snabba frågor från oss i brist på idéer.
Så då tänkte vi att vi kunde visa dem!
 
TOVA:
 
Vilken var din favorithäst inan Matilda?
Svar: Minns inte riktigt, men Systematyka tror jag? Var helt kär i den där hästen haha, hon var number 1 innan Matilda kom in i bilden - då blev hon det istället. 

Favoritfärg?
Svar: Har väl ingen riktig favoritfärg, tar väl det jag tycker är snyggt helt enkelt..

Ditt mål med ridningen, i år?
Svar: Att komma över min hopprädsla till 100 % och få en bättre och stadigare sits. 

Vad längtar du mest efter just nu?
Svar: Tills jag ska träffa Lina, vilket inträffar om 8 dagar. Vi ska flumma sööönder haha!  Hur taggad liksom?!

Bästa placering på en tävling?
Svar: Asså, kom trea i en stilhoppning på Karlshem med Nelly men antar att det inte räknas? Annars så har jag kommit sist båda gånger jag tävlat Matilda, fan pinsamt ju..
 
Linas svar kommer i ett annat inlägg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin