Tovas favoritbloggar, motivering:

1: Hamreryttarna.blogg.se
Bloggen drivs av Elli, Sara & Jossan, alla tre rider på ridskola och har varsin favorithäst. Den här bloggen har jag följt LÄNGE och vet faktiskt inte hur jag hittade till den första gången, så lång tid har det gått sedan jag läste den första gången... Haha! Men en blogg som absolut är läsvärd så checka.
2: TeamDJRK.blogg.se
Dom som skriver på den här bloggen heter Erica & Lovisa, som båda har ridit på ridskolan DJRK tills alldeles nyligen då dom fick varsin medryttarponny. Har följt deras blogg ett tag, första gången jag kollade in den "på riktigt" var nog när jag skulle praoa på DJRK och ville se hur hästarna såg ut och så vidare. Efter det var jag fast! En väldigt bra blogg tycker jag som absolut förtjänar fler besökare såå kolla in den.
3: Johannagrant.se
En blogg åt det lite större hållet som, man kanske hör på namnet, drivs av Johanna Grant. Hon har en ponny och en storhäst, båda unghästar. Otroligt välskrivna inlägg och rätt bra uppdatering, även det här en blogg jag följt väldigt länge - faktiskt ända sedan Chaboukie gick bort.. (Johannas förra ponny, helt underbart fin var han.) Iallafall, checka in den här bloggen för annars kommer ni missa något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin