"10 random saker om mig"

Här under skriver Tova 10 random saker om henne!!
 
· Jag är petig med maten och äter inte alls mycket, hehe..
· När jag gillar en låt så lyssnar jag på den typ 10000 gånger och sedan så gillar jag den inte längre, för att jag har 'lyssnat sönder den'..
· Jag dömer ofta folk innan jag har lärt känna dom, vilket jag inte borde göra... Vissa personer som jag är jättebra vän med nu trodde jag var riktiga bitchar första gången jag träffade dom hehe! 
· Jag blev nästan underkänd på engelska nationella provet, skillz..
· Jag har otroligt lätt för att hamna i bråk.
· Jag är inte hopprädd längre - för jag tycker det är kul att hoppa, men däremot så har jag ett självförtroende som står på 0 och jag är otroligt osäker i mig själv i just hoppningen.
· Jag saknar Matilda..
· Jag är en riktig datanörd, haha.
· Jag är faktiskt helt okej på att fota, men har ingen bra kamera så bilderna blir inte så värst fina tyvärr.
· Jag slösar alldeles för mycket pengar, så nu är jag typ pank och har bara några hundra kronor kvar. Oopsi!
© Foto by mee! ©
- Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin