Det bästa med Roo Gård av Lina Brottman

"...Jag bad ju er att önska inlägg, och fick ett önskemål om att skriva om det bästa med Roo Gård, så varför inte liksom?
Det är svårt att säga vad det är som gör att Roo Gård är så bra, en massor av olika saker, bland annat att det är boxar istället för spiltor, massor av olika typer av hästar, grymma instruktörer, tryggt och glatt. Så om man kan svara helheten så säger jag det, för det mesta med Roo är helt awesome!
Som jag skrev så är det väldigt tryggt att åka dit, man vet att man har stöd från alla håll och kanter, jag har det i alla fall och jag försöker få andra att känna likadant, hoppas verkligen att det känns så för alla!
Något som också är kul att man nu när man kommit upp lite i grupperna får motionera hästar som står osv helt gratis, och det är verkligen jättekul att få rida extra mycket innan & efter lektionerna..."
-Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin