Fail by Tova Eivinson

"...Alldeles nyss så fick jag och Lina det nya Blogg.se (japp, vår blogg är lite efterbliven om man säger så..). I vilket fall som helst så behövde jag logga in på nytt, och då råkade jag klicka mig in på en testblogg istället för vår blogg eftersom att den där testbloggen låg först på listan vilket Ponnysmurfarnas gjort förut.
Jag går iallafall in där och märker att vi har haft 1 besökare, bloggen startades den 29 januari 2012, vi har inga kommentarer, inte skrivit ett enda inlägg osv. Jag får PANIK - rent ut sagt, haha - och skickar världens mail till Blogg.se innan jag inser att jag är inne på fel blogg.. Dom på kundservice måste ju ha trott att jag var helt dum i huvudet haha!

Omg hahahah, ibland undrar jag om jag inte är blond istället för brunett. ..."
Lina och Chiquita ↓


Ni är egentligen inte SÅ efterblivna för vi själv har inte det ny blogg.se ännu. Har inte riktigt insett hur man fixar detta. Hjälp? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin