Hahaha Teamjumpers....

"...Minns ni att vi skulle göra utmaningar innan, nu när jag har flyttat hem ifrån Bollerup så tänkte jag ta tag i detta! Först och främst så gjorde jag en utmaning till mig själv som var lite kul pga att jag aldrig vill sitta av hästen efter ett pass, det är så mysigt att bara sitta där. Därför så har jag sadlat av, tränsat av, satt på grimman och satt på flugtäcket utan att hoppa av hästen. Haha lite svårt var det allt men det var kul!:)..."


Satt och bläddrade runt lite och hittar det här XD Jag tycker det var riktigt roligt och inget jag skulle klara av.

KÄNN ER UTMANADE!

Självklart skulle vi vilja ha ett litet bevis oxå av Teamjumpers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin