Intervju med Joanna Backelin

Nu tog vi chansen att göra en intervju med en av bloggarna som vi skriver om och här hittar ni en intervju med Joanna Backelin från Capirossin.blogg.se
 
1. Hur länge har du haft Capirossi? I september har jag haft honom i två år!

2. Om du skulle beskriva Capirossi med 1 ord, vilket? Envis!

3. Varför började du rida? Kommer inte riktigt ihåg då jag var 4-5 år, men tyckte antagligen att det var superkul!

4. Hur är din relation till Capirossi? Bra tycker jag!

5. Har du det stressigt med Capirossi, skolan och familjen? Ibland kan det bli lite stressigt att hinna med Cappi efter skolan, och då är det ju bra med en hästvan mamma som kan longera eller tömköra! ;) Men för det mesta hinner jag med allt!

6. Hur är det egentligen att ha egen häst? Underbart, jag älskar att vara i stallet hela dagarna!

7. Vad är dina starka sidor inom ridningen? Att jag är riktigt envvis ;)

8. .. Svaga? Jag har världens sämsta självförtroende :(

9. Possitivt med.. a) Capirossi b) Ridningen c) Stallsysslan A: Han är världens bästa (för det mesta iallafall haha) ponny! B: Jag vet inte, man blir väl stark och sen är det så himla härligt! C: Man lär sig att ta ansvar! Sen är det alltid bra att få komma ut och göra något, det är ganska lätt att man blir hemma hela dan annars :)

10. Målet med din blogg? Har inget direkt mål, jag har den lite som en dagbok. Sen är det ju kul att ha så mycket läsare som möjligt!

11. Tror du att du har några fan? Det har jag ingen aning om faktiskt! :)

12. Hur länge har du ridit? I ca 8 år!

13. Högsta du har hoppat.. a) Med Capirossi b) Med någon annan ponny eller häst c) Själv A: 110 cm B: 110 cm C: 130 cm!

14. Har du ramlat av Capirossi någongång, hur många? Haha ja det har jag, 5-6 gånger kanske

15. Är du nöjd med dig själv, din blogg, Capirossi och hela ditt liv? Ja det är jag väl. Jag sköter skolan och gör mina läxor, jag rider och tar hand om Cappi 6-7 dagar i veckan och sen så har jag världes bästa föräldrar!
 
Tack så jätte mycket för intervju:n  Joanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin