Jag har aldrig by Tova Eivinson

"... ridit en häst som är större än 150 cm. Dock kanske jag har ridit en häst på runt 155 cm, minns inte riktigt. Men inte högre än det!
... suttit vid datorn längre än en kvart och INTE lyssnat på musik.
... tyckt om en häst så länge som jag faktiskt har tyckt om (snarare älskat) Matilda, och har inga planer på att sluta med det heller.♥
... haft en statistik som är högre än 80 unika på mina förra bloggar, medans här har den sträckt sig ända upp till 350 och vi ska jobba upp den mycket högre hihi! 
... hoppat en bana på över 80 cm, är helt enkelt för feg för att göra det.
... förstått mig på Twitter eller Bilddagboken. Har skapat ett och annat konto men förstår helt enkelt inte vitsen med det så orkar inte ens försöka lära mig hur man gör.
... saknat något så mycket som jag saknar Grällsta och alla människor där. ..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin