Kanonfin!!

" Idag har jag haft fullt upp, jag ska iväg en vecka och Saga får semester. Idag var jag i stallet en stund och red ut på en taggad Saga. Mysigt, kravlöst och trevlig. Saga är fin hon. 

Jag tänkte ta tillfället i akt och visa en ny exteriörbild på fröken Saga. Jag tycker att hon är SÅ snygg i kroppen nu om man jämför med tidigare. Mycket mer muskler och knappt något fett, bara lite gräsmage. Hon utvecklas för varje dag och nu är henne kondition i topp. Jag kan rida konditionspass i en timme innan hon börjar bli trött. Fina fina tjejen blir bättre och bättre fysiskt som psykiskt, vilken utveckling. Jag är så nöjd med det vi har gjort tillsammans. Visst ser hon fin ut? "
 
Tack för tipset Anonym. (Skriv gärna vad du heter occh om du har en blogg så att du kan få en liten länk)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin