Nellie Berntsson berättar hur det är att vara storbloggare

"Hur det är att vara en stor bloggare, alla åsikter som kommer, det dåliga och det som är bra med att ha en så stor blogg, samt hur du tar emot dumma och otrevliga saker :)

Jag ser inte mig som en STOR bloggare, ibland kanske, men inte alltid. Kenza, Paow & Kissie är stora bloggare. Men endå ligger min blogg på samma portaler & samma bloggtoplistor. DET är kind of weird.

Jag ser min blogg som mitt egna lilla företag just nu. Inte för ett år sen, då var det bara MIN dagbok. Nu är det mitt företag. Jag samarbetar med företag & fått sponsorer. Erbjudanden ramlar in & jag säger tillomed nej till företag som vill synas på min blogg, men som jag inte känner passar ”nellie”. Å JA, det är sant.

Sådana personer som kastar in dumma kommentarer, seriöst, hur mår dom? Jag säger det IGEN. Jag har ALDRIG slängt iväg en dum kommentar på en blogg & skulle aldrig göra. Hmm..såå inte min stil @ all. Jag tror att det är personer som känner sig osäkra på sig själva & inte riktigt kanske lyckats själva…som njuter av att trycka till mig. Jag bjuder dom på det. Seriöst, jag gör det.  Om dom bara hade ryckt upp sig själva från sin egen data & tatt tag i sin egna dåliga självkänsla, hade det säkert gått lite bättre för dom själva.

Så svaret ellet inlägget handlar om…..äsch. detta blev rörigt. Jag börjar om.

hej, jag heter Nellie Berntsson. Jag är 00:a…..& lever ett ganska ovanligt liv. Jag driver Sveriges största hästblogg med över 80 000 klick / dag. Här delar jag med mig av min vardag som såklart mest är mina 3 ponnysar, Bellman , Stella & Elvis. IDAG anmälde jag mig till SM ÅRSTA RUNSTEN med Bellman. Vi tatt oss hela vägen till SM.

Men min blogg är mer än så. Jag älskar mode & visar er min lite ”killiga” tjej, rock stil. Hål i naveln tog jag oxå, alldeles för ung & världen stannade upp i nåra sekunder xd Sveriges största hästföretag HÖÖKS är min huvudsponsor & dom ihop med mitt bloggföretag/horsespot har gjort det möjligt att mina hästar nu kan rulla runt i en NELLIEBERNTSSON.SE trailer.........

- Källa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin