Nellie och Black Trump

Värkar som att Nellie Berntsson har en "nu" ponny på G ;) eller vad säger ni om detta...

"Visst gissa vissa rätt. Jag skall upp till Isabella Nilsson & prova hennes D ponny Black Trump ” Becki”

Vissa ramlar nog av sina stolar nu, stänger av datan & vissa skakar på huvudet. Samma reaktion med Bellman ;-) Haha, bjuder.

Isabella tog seriöst kontakt med mig ang Black Trump & hennes framtid som är LÅNGT ifrån över. Isabella tror på mig & att jag KANSKE skulle fixxa henne, med träning & tid SÅKLART. Isabella vill se sin Beckie ute på dom stora banorna igen & vet att hon kan leverera mer. Isabella är 18 år & har nu sin storhäst Miro att satsa på. Nu kommer experterna gå i taket fr att jag & Bella inte rider på smma sätt & yada yada.

Men vet ni vad. JAg fick samma kommentarer med Bellman & vem står på startlistan på SM nu?

Jag med mitt ”JAG SKA FIXXA DETTA” humör & att jag älskar att sitta på de lite speciella ponnysarna tror att detta kan bli nåt att bita i. INGET är bestämt, bara en framtidsvision & ett kanske skulle detta funka.?! Bella & jag har pratat om det som hänt & även med mina föräldrar. JAG tar ensam beslut om VILKA ponnysar jag vill rida & VILKA som är min stil. JAG lägger MIN tid till 110% på min sport & därför tar jag besluten om vilka ponnys jag är nyfiken på. Mina föräldrar litar på mig & vet att jag fixar det jag tror på.

Nellie Berntsson på Black Trump, varsegod & rid ;-)"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin