Nellie talar ut

Nellie talrar ut om ungefär samma sak som kom upp här på bloggen igårkväll!


"...Kanske är det för att jag växer & blir äldre samtidigt som bloggen växer & då blir mina läsare äldre samtidigt, som trycket ökar. Hetsen & pressen. Kollade på min kompis i smyg idag. Såg henne vid ”tappen” gå med sin kille, hand i hand. Pussades & skrattade ihop. Såg såååå sjukt lyckliga ut. Blev varm inuti. Kom ihåg den känslan…..nånstans långt inne i mig, blev jag varm.

Sen var det som jag vakna upp att nåt slog mig i huvudet BANG!!!! Det var verkligheten som kom ikapp. Jag blir snällt gulligt avundsjuk på mina vänner – som kan lägga ut gulliga bilder på sina boyfriends, låånga kärleksförklaringar & gulliguuliii GULL bilder. Jag gillar alla & småler när jag ser dom. Jag är så glad för deras skull. Att dom får vara lyckliga. Dom alla fanns vid min sida när jag var så sjukt ledsen & jag VILL verkligen dom ska ha det bra..."


Läs mer HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin