"Visste ni att om Nellie Berntsson?"

* Att Bellman knappt går att sitta upp på. Han HATAR momentet att bli uppsutten på & har alltid vart så , iallafall under året jag haft honom. Man får låtsas ge honom nånting eller ”lura” han att bli fokuserad på nåt annat. Ibland tar det en stund tills jag kommer upp haha

* Att den killen NI tror att jag är på G med…..haha, är rent bullshit. NI har ingen aning om VEM som mitt hjärta bultar för & har gjort ett tag. Jag lurat ALLA, men inte mig själv denna gången

* Att jag & Isabella Nilsson inte allas hatar varann, vi faktiskt ”pratar” på en normal nivå . Haha, va säger ni nudå

* Att jag är en sucker for ” lila, brun & blå ” utrustning, gärna i kombination.

* LILA stigbyglar skall bli mitt nästa inköp.

* Min snygga blå GPA tone in tone skall säljas snart (för liten) ska sälja den på bloggen. Köper en ny exakt likadan…den är så sjukt stilren

* Att jag får ofta höra ”äckliga” kommentater för jag visar min mage litegrann på bilder. Medan andra tjejer, vänner & randoms visar tuttar högt & lågt på hela internet. Det är okey….men lite vältränad mage är AJJA BAJJA.

* Jag skall sälja min Kenza skinnjacka efter sommaren på BLOGGEN

* Jag denna månade fått erbjudande från 3 bloggportaler att flytta min blogg = me like horsespot ”GILLA”

* Jag fått lite erbjudanden om att ”låna” c & d ponnysar (äldre) från och med nästa år för att tävla. Folk tror på mig & tycker det är kul att just deras ponny kommer i rampljuset & att dom tror på mig som ryttare. Jag blir OTROLIGT glad & ser verkligen ingen skillnad på ”min” häst eller om den ägs av nån annan. Jag lägger lika mkt tid & ger samma kärlek. Bara att ponnysen får mer fokus på sig för att den är på bloggen.

* Folk hör av sig & vill jag skall tävla deras ponnys för försäljning. Jag tackar nej till det då jag anser att det är ”gratis” reklam för ponnyn på min blogg. Erbjudandet får vara ömsesidigt BRA om jag skall ta det. Vill INTE känna mig utnyttjad.

* Jag har svårt att gå upp i vikt. Men jag tränar ju varje dag/rider/springer…så därför. Äter som en häst gör jag

* Läser i princip INGA bloggar nu. Dom jag halkar in på är dom som kommenterar nåt kul på min blogg. PAOW läser jag

* Känner mig sjukt säker i min ridning just nu. Mer trygg på VARJE ponny & dens ridning.

* Känner mig äldre än jag är, MER NU än nånsin….suck :/
20120620-181257.jpg

Läs mer om detta HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin